måndag 28 mars 2016

Några fler av mina

Några fler av mina fina påskstunder.

Påskdagen 
Ursvikskyrkan med E och mamma.
Efter kyrkfikat, när vi hade skjutsat hem mamma, kände vi för en biltur och hamnade i Ume'...
...på en sen lunch.
Annandag påsk
En lång skön stund i sängen...(grabbarnas kusin E har kommit på mig med mina radionöjen, tydligen ett klart ålderstecken)
...innan en lång skön promenad.
I dag blev det grillkorv från Järvtjärns utegrisar till lunch.
E njöt när han svetsade pallgafflar och byggde om en skopa.
Jag njöt när jag fantiserade och planerade...
...och av en stund med bok i sol.
(kommer också att njuta när det finns en ny terass utanför dörrarna, hoppas att det blir ett nöje för den som ska bygga den)
Den sista måltiden den här påskhelgen blev påskalammet.
OL har njutit.
HAJ har njutit.


Syster C har njutit.
Hoppas att du också gjort det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar