fredag 29 juli 2016

Aujourd'hui


Aujourd'hui minns jag
...att floristen fixade till buketten med gröna blad och inslagning, utan extra kostnad

...kvällen på Viva Socca efter en promenad


...den fiffiga toastolen hos Ingrid

...tavlan E sov under i Montferrat, låt oss ta en titt


...uteköket vid poolen

...sista kvällen med Carin

...Fiaten med korgstolar

...hur det kan se ut

...toan med hattutställning på restaurangen 

...Velo bleu en dag hemma där

...Velo rouge dagen efter hemma här

...att jag tycker att det är OK med 'bärplockning' på det här sättet

...hur glada mor och E:s moster blev när vi kom hem

...hur glada vi blev när vi träffade hela vår familj på Byske camping





...hur glad E blev över att få 10 kr så att han fick köra sin dröm


...sköna kvällen i stugan i går, tills regnskuren kom så att vi började frysa och fick flytta under tak

...att jag ju hade lovat mig att inte börja titta på väderappen igen

...frukosten som väntade när jag steg upp i morse

...hur god surisen var i kväll


...att han verkligen gillar att tvätta bilarna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar