fredag 26 april 2013

Helg

...och jag är ledig i morgon. Jag inledde helgen med en promenad på 1,5 tim, som om jag inte stått och gått tillräckligt idag... Jag firade också helg med att äta Moules marinieres på en restaurang vid strandpromenaden. Se så god den ser ut, men icke, jag och E gör nog godare hemma- är ganska musselkräsen. Min och L:s Jansson till 30 pers på lunch idag vinner också över musslorna i kväll. En av gästerna på tacklunchen sa att han lever efter Jf-metoden och det gör gärna jag också (Jf= Janssons frestelse) Vilken vinner på nästa bild då i ståtlighet, palmen eller lyktstolpen? De två kyrktornen, ett vid stranden och ett i byn är väl också ståtliga på sitt sätt... Sista bilden för idag- E, jag har köpt ett bord bara för att jag ville, hur ska vi få hem det? Vi måste nog köpa ett hus till det här nå´nstans...










1 kommentar:

  1. Hej ! Tror nog att du fixar hem bordet , förstår ditt köp!Tror nog palmen vinner ! Per torkar fönster idag, o jag går efter o ställer tillbaka. 8gr idag tror att du vinner där? Ha en skön helg! kram på dej! Per o Bibbi

    SvaraRadera