lördag 27 april 2013

Lång ledig trevlig lördag

Idag var jag, tillsammans med nio andra, bjuden hem till en kvinna på lunch- den varade i fyra timmar, precis så som det ska va´! Jag köpte en bukett blommor och gick längs floden dit. Det gick snabbare är jag trodde, så jag tog en kaffe och croissant i väntan.... I afton åkte jag buss till ett stort Centre Commercial (OLJA- ni skulle säkert gilla det och E- kolla på fotot vad som finns där, mmm...) Eftersom jag inte är gjord av euro, så är det kanske tur att jag jobbar mycket och inte hinner dit allt för ofta...i morgon jobb igen.






2 kommentarer:

  1. Härligt med långa luncher och fina vyer

    Ha det gott KRAM Gösta och Annika

    SvaraRadera
  2. En liten fundering.....
    Är det så att Du och Erik snart är med i "En plats i solen- hemma eller borta"

    Tänker att ett inköpt fint bord, fina affärer, varken hagel eller snö kan locka en hel del......

    Kram Annika Ö

    SvaraRadera