måndag 30 juni 2014

De sista 23 milen

Vi gjorde ett stopp i Limone Piemonte, en charmig bergsort i de sydliga delarna av Alperna och en vintersportort så klart.




Just idag var det cykeltävling.
Förstås Gelato Limone till kaffet.
Nästa stopp blev en lunch i Nice. Senast jag åt Spianata Bolognese satt jag själv, nu ser ni ju åtminstone knäna som bevis på att jag hade sällskap. 
Se´n jag åkte hem har Promenade du Paillon invigts.
Så var vi då hemma här igen - en härligt speciell känsla och nu flyttar vi in.
Vi har njutit på terassen i kväll med fyra go´a människor åsså Hugo förstås. Barbara hade bjudit hem Jonas och Lotta, så roligt att ses igen! 

Ett lyssnnartips: Tankar för dagen med Leif Strandberg från 28 juni. Jag tycker att han sätter ord på hur det kan bli som det blir och vara som det är. Som tur är har vi ju möjligheten att än mer tänka, göra och vara så att det blir som vi vill att det ska vara.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar