måndag 9 juni 2014

När jag liks är i gång...

...så kommer här lite´ mer.

Time gives good advice!
(kloka ord och tack och lov så gjorde E underverk med farfarsklockan så att den fortsätter att ge oss god råd)

Så härliga cykelturer vi redan hunnit göra. 
Ni som var med vet...


...och ni som inte var hemma vet också.


Vi cyklade även hem från KoJ i torsdags. Vi åkte buss dit och när E skulle betala för oss båda sa chauffören "-Din fru behöver inte betala med en så vacker ros i handen."
Jag behöver väl inte säga att den mannen inte var född i Skellefteå?

När Amelia Adamo svarar på om hon är italiensk eller svensk svarar hon båda. När hon känner sig främmande för nå´t i Sverige förklarar hon det med det italienska blodet och tvärtom med det svenska förnuftet. Jag tror att jag också har ett par olika blod i kroppen.
Hur många blod har du?

A simmade 'klassikern' i Tannbäck i helgen, det som måste göras ska göras. 

O fiskade gädda med Marika Willstedt (ni vet pianisten i Så ska det låta) i älven förra veckan.
Han passade förstås på att även lova en skotertur i pudersnö i Hemavan.

Jag och mamma åt prinsessdopslunch tillsammans i stugan i går, trevligt!


Nu längtar vi till fler sköna kvällar...vid nästa hav, med det andra blodet i omlopp.























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar