söndag 1 februari 2015

Otroligt

Otroligt mycket snö!
Igår afton fick E ner massor från taken.
I dag fortsätter han skotta...
...bort snön från infarten så att jag kan åka och handla.
Otroligt att folk väljer att köra för fort en dag som denna.
Otroligt trevligt att jag blev medbjuden på middag med gästerna från Belgien, Tyskland och Wales i torsdags på Medlefors.

Otroligt ovanlig syskonmiddag, men förstås jättegott och jättetrevligt när vi hade matlagningskväll på TasteLab Matstudio i fredags.




Otroligt att mamma och jag kom oss till Olanders med rollatorn, men semmelfika blev belöningen.
 
Otroligt att L fyllt 60, men så är det och vi missade hans fest igår, men skickade en hälsning.
Otroligt skoj, lördagkväll blev också en matlagningskväll. BoL hade planerat en trevlig kväll med förrätt på restaurang och resten hemma hos dem. Några av oss lagade mat...
...och några av oss...
Otroligt fin mässa från svenska kyrkan i Paris idag.
Otroligt att OoL tog sig till Skatan i går kväll (jag ska försöka lägga ut en film).
Otroligt skönt att HAJ kommit hem från Lycksele nu.
Otroligt, men E har lyckats få fram infarten, jag måste passa på att åka då...
Inte otroligt att jag längtar så...





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar