tisdag 7 juli 2015

På tur- tur i oturen

Otur att vi inte fick efterlängtat besök men tur att vi kunde ta en tur till dem istället.
Ett första stopp i torsdags morse.
Ett andra stopp mitt på dagen, jag lyckades få en akuttid hos en kiropraktor i Sundsvall.
Ett tredje stopp...
...och ett fjärde för att heja på min lillasyster...
...innan vi kom fram till lillebror R och hans familj.

Äntligen fick vi träffa storasyster A och hennes tre småbröder.
Vi fick en underbar sommarhelg med dem i stugan vid Vättern.


I fredags kväll promenerade E och jag de fem kilometrarna in till Piren med alla restauranger i Jkpg, resten av familjen kom dit med bil.

Det är synd att jag inte vill lägga ut så mycket bilder på oss människor, jag har så många fina på barnen, men bjussar på en på oss bara för att ni ska fatta vilken magiskt fin kväll vi fick.
Jag tror faktiskt att vi fick uppleva en eller två meteorologiskt tropiska nätter.
Mer om helgen och dagarna efter den kommer, men nu måste jag sova.






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar