fredag 19 augusti 2016

1000 gånger hellre

I går skrev jag till mina medarbetare att E och jag 1000 ggr hellre skulle ha en vanlig arbetsda' i da'.

En stund i ett par butiker innan vi åkte hem i afton, han fick en önskad såspanna i koppar...
...innan vi for raka spåret hem till OL och lille A, det händer ju så mycket där varje da' (i morgon blir det AJ och lille H, längtar så).
F'resten, E gjorde ett stopp vid Stenfors Gård när han såg en utställning med grävare. Skulle gärna ge honom en önskad så'n också.
I veckan har vi gjort vanliga och goda saker.
Jobbat - efter jobbet en dag fick jag en förhandsvisning av nya fantastiska Balderhallen som snart invigs, jag måste nog börja idrotta...
Man kan ana hur stolt han är, Balderchefen  Burstrand, där han vandrar mot entrén.
En annan dag kom jag hem efter en lång arbetsdag och fick en sååå god midda'.

Calvadosflamberade hemmaäpplen 
After work på tu man hand på Stadskällaren en afton.

När jag vaknar en hyfsat vanlig dag ska jag försöka komma ihåg att tänka
"Jag har 1000 ggr hellre den här vanliga arbetsdagen än en annan dag"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar