onsdag 31 augusti 2016

Förra veckan och den här

Förra veckan och den här och alla veckor stämmer detta!

(lånad bild som ni ser)

Förra veckan var ju inte helt lätt.





Ibland är det extra fint med fina stunder!

En fin egen stund med grabbarna på Pinchos.

Några fina stunder med extra doser kärlek.


Sällskap en fin stund på terassen.



En fin lunchstund på Matfesten.

Fint att låna hans mugg en stund...
...till egen lyxmidda'.

Fin lång stund när vi arbetskamrater firade Å 50 år.

Få lust att fixa lite' nytt och fint i sovrummet en stund.

Denna vecka har börjat mycket bättre än förra - vi har fått hem honom...


...jag har varit på trevligt Bok och prat...
...och efter beslut om att sälja den fick E hjälp att fixa traktorn ännu finare.
Han påminde mig "-Traktorn har betytt väldigt mycket för mig genom åren, den är ju min längsta relation (35 år).....förutom den med dig förstås, Annika" 
I kväll fick alltså min äldsta konkurrent flytta från oss.

Denna vecka är vi ännu mer överens om att...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar