fredag 18 november 2016

Laddad och laddar

Försöker sova...lyssnar på några av de radioprogram jag laddat ner och sparat för att de också fungerar som laddare för mig.

Tankar för dagen 
- Om att vara född med en hög livsrytm
- Om att inte ta varandra för givna
- Om att vara redo att möta dagen
- Om att betrakta livet ur en ny synvinkel
- Om befrielsen att åka nattåg 
- Om våra nödutgångar
- Om att det kanske inte är den som bär på basunen som har mest att säga
- Om att den oansenliga ingången kan rymma utsikt över oanade vyer 

Meny 
- Om att maten smakar bättre om man tar en bild
- Om det franska arvet
- Om bubblornas betydelse i mat och dryck 

Morgonandakten
- Om att inte slösa med det dyrbaraste vi har, tid 

Sommarandakterna med olika teman från Costa del Sol 
- Sol, vind och vatten 
- Under palmernas skugga
- Livsrum
- Resa bort, hitta hem
- Blå blå känslor  


Tänk om jag också hade kunnat tvärladda ner fler franska ord i mig nu när jag laddar för i morgon.

Vad har du laddat ner?
Hur laddar du? 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar