söndag 20 november 2016

Lördag förmiddag här...

Jag gjorde/fick en underbar dag i går!

Det här blir nog mest bilder att minnas till och njuta av för mig, men det är helt OK att titta om du har lust.

I går var det Fête de la Chataigne (borde också vara en så'n där grej över första a:et i det ordet) i Cagnes-Sur-Mer.
De älskar ju 'fêtes' och gör verkligen dessa tillfällen till en fest för alla, små som stora och hela familjen.



Första gången jag smakade rostade kastanjer, tror jag.




En paus 







Lunch med B o O utanför Saluhallen, min favvoplats!

Jag håller med

Det var tur att det var stängt igår  
Det var min förmiddag i går, snart kommer min eftermiddag.



2 kommentarer:

  1. Jag njuter av dina bilder, men du njute i realtid! Fortsätt med det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gissa om...!!
      Regn i dag måndag, CAP 3000 blir väl bra!

      Radera