söndag 9 april 2017

Vår i går

Vi började 'i går' med en promenad till hamnen.


På väg tillbaka valde vi att sätta oss vid ett café och vilken glad överraskning det blev att Mia och Ulf hade valt samma frukostplats. Nästan för bra för att vara en slump.

Vi blev hämtade till lunch hos IngaMaj och Stefan och den blev förstås trevlig, god och fem timmar lång!



Vi fick en skön promenad till Antibes...
...där vi tog bussen hem.

I går är redan i går, 
i dag har redan börjat.
E är redan på promenad, 
jag ordnar lite' reda här hemma.
Solen lyser redan för fullt,
det är redan söndag.
Jag hör redan kyrkklockan, 
tur att jag redan tvättat håret.
Många 'redan' finns det, nu tar vi vara på dem...

F'resten, jag glömde ju ett löfte till er som inte minns var ni kan leta mig om ni inte hittar mig i Villefranche, prova i/runt Antibes.
Förlåt CsM, 
att jag inte tipsar om att leta här, 
men var jag troligast hittas,
kan nog inte längre missas.

Ha en fin palmsöndag!



1 kommentar:

  1. Avslutar dagen med att läsa din blogg.
    Tack för fin text o fina bilder.
    Kram
    Lars

    SvaraRadera