söndag 18 januari 2015

Prognoser

Prognosen för vädret i går visade verkligen på jämngråtrist.
Jag hoppas att prognosen för kycklinguppfödningen i Sverige är god och utvecklas, för även om kycklinggrytan igår var fantastisk god...
...så är kycklingkulturen i Frankrike några snäpp över Sveriges. Lyssna på Meny-programmet den 15 januari, så får du höra. Hur som...jag äter gärna och ofta kyckling i alla dess former.
Hoppas att prognosen för E:s skidåkning är god, det började ju bra ida'.
Jag både skäms över alla kläder jag inte använder och är nöjd med att de nu får en ny chans nå'n annanstans, hoppas prognosen för mina kläder är bättre där än hos mig.
Prognosen är att vi kan hjälpa alla världens barn om vi hjälps åt, jag kunde inte motstå lille Henry och blev världsförälder.
Prognosen inför sönda'midda'n var förväntansfull eftersom O och E fixade Bouillabaissen.
Min prognos inför helgen var att den skulle bli skön och den stämde.
Min prognos inför arbetsveckan är att det blir fullt upp, men att det ska kännas helt OK och jag hoppas att den också kommer att stämma. 
Du har säkert också en prognos...




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar