tisdag 24 mars 2015

Vardagslyx 2

Jag tvärkollade om jag använt den rubriken tidigare och inte helt otippat skrev jag om det i maj 2013 efter helt vanlig tisdag då...och där...
En helt vanlig tisdag nu...och här...tänker jag på några stunders vardagslyx.
Juntakväll 'på rikt', jag var den enda som handarbetade och det är värt att notera, onsdagslyx.
Gäster en tisda'midda', det är väl vardagslyx.
Dagens bildgåta, vart liftade jag med E?
En till bildgåta, ännu svårare, vilka har en lägenhet i den sta'n?
Café och lite´ shopping i Lule' (se där, nu vet ni) innan jag tog bussen hem, lördagslyx.
Mamma på utflykt, kvällslyx.
Kocken borta, middag på/för egen hand, inte så mycke' lyx.
Lååång frukost på soffan, söndagslyx.
Kocken hemma, lyx igen.
Hittade fina bilder och 'läsning' om Languedoc, tisdagslyx...nu...och här...












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar