måndag 6 april 2015

Triss i mys

Ja, det blir mys i kväll...
...känner mig precis så här, upphängd och nersläppt.
Så duktiga vi varit även denna helg, då syster C varit hemma och vi fortsatt röja.

Mor har det bra och trivs redan där hon är...
...men hon fick verkligen många bra år på Skeppargatan.
Vi har hunnit med påsktrevligheter också.
Dymmelonsdagsjunta
Skärtorsdagspåskgubbe

Garagekväll med Fergusson.
En stunds baravara.
Långfredags- och annandagsmorgon med Sverigeresan förstås.
Samma påskoutfit som de senaste15 åren (vad man kan få för sig).
Långfredagsmys medan kocken jobbade med lammet.





Nattjästa frukostbröd.
Påskaftonsmiddag hos BoP...
...och Påskdagsmiddag hemma.
Tack bror och syster som kom hem när mor skulle flytta! 
Av förklarliga skäl har jag bestämt mig för att det är färdigköpt till vårt hem nu!
Efter att vi hälsat på mamma i morse, så hann jag och C med en stund på Solbacken innan hon skulle med flyget och tro det eller ej, jag köpte nya kuddar till kökssoffan, hm!




















...













2 kommentarer:

  1. Glad påsk till er båda! Har ni någon fransk utfärd planerad i år? Kramar från Boel i Åhus

    SvaraRadera
    Svar
    1. Go' kväll Åhus! Den franska utfärden är inte planerad än, känns konstigt, men vem vet...ni då?

      Radera