onsdag 5 juli 2017

Den blev lång...

...morgonpromenaden vår. Vi gick in till Les Halles (saluhallarna) och åt frukost utanför där...en gång till.
Ni som följt mig vet ju hur jag njutit utanför saluhall de fyra senaste åren.
Vi promenerade längs stranden hemåt, dock inte på sanden i dag.

Jag får en känsla av inloppet till Kurjan med Kallholmsberget på ena sidan, men E tycker att jag har livlig fantasi.
Ooops, den här bilden tjuvtog E, det var inte meningen att visa det Burstrandska hattmodet, men jag bjussar på det...
...för vi hade så tur att det var dukat med andra hattar där vi tog en paus i hamnen.
Den pausen blev också lång, ca 2,5 tim, precis som det ska va' när man har det bra.


Vi fortsatte hemåt, men valde att stanna till igen, ni får gärna tro att det är hur långt som helst att gå.
Ett litet stopp till, vi vill ju ha nå't nytt i bagaget när vi kommer hem.
Är man estet så kan man nog skapa en tillvaro som man vill ha den. Titta noga på hela fasaden.
Det blev alltså lång vår morgonpromenad, typ sex timmar.
Många bilder på oss blev det också, men det är fritt fram att blunda ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar