söndag 12 januari 2014

Gillar

Gillar riktig mat för en Lappländska som jag = renskav, tack PoB!


Gillar lördagsfika med mor och E!

Gillar golvvärme och brasa en vinterlördag, men vem vet hur varmt vi egentligen har inomhus?

Gillar silltårta, räkor och Nicolas Feuillatte en vinterlördagkväll!

Gillar filmen vi såg i går!

Gillar fortfarande blommorna jag fick från GeMo, mycket!

Gillar ljushuset jag fick av dig, K! Int´ väl är det ett julhus?

Gillar vår julklappsvattenkanna, måste vara sta´ns snyggaste!

Gillar mailet och telefonsamtalet jag fick från Frankrike igår! 'Mimosan' blommar (ofta sammanblandas orden Acacia, Mimosa och Sensitiva) och marmeladen är kokad av apelsinerna från träden på gatan!
(bild från Wikipedia)

Gillar att OLJA fick sin julklappskväll tillsammans igår, tur att AJ fick fram bilen!

Gillar inte väderfenomenet Snökanon som för andra vintern i rad drabbade oss/de allra närmast kusten! I början på veckan fortfarande ingen snö, så här såg det ut från vårt köksfönster igår och i dag har det kommit ännu mer! Huga...

Gillar detta som jag hittade och lånade från en blogg om Personligt ledarskap!















 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar