fredag 10 oktober 2014

Härlig hemmakväll

Fick vara med Superhjälten en kväll.
'Bok och prat' en kväll. Till nästa gång ska vi läsa Fridolin. 
(Gissar att det snart kan bli Modiano, kanske på franska...ler....)
Friskis, franska och mysigt kvällsfika med OL en kväll.
(De som sett mina armar vet att där inte finns mycket muskelstyrka. Nu har jag så'n skön träningsvärk, för denna gång var jag motiverad att försöka göra armhävningar. Jag tänkte hela tiden -"Vill kunna bära lille H, vill kunna bära lille H")
(hittade bilden när jag googlade, det är tyvärr inte jag)
Lunch till lunch med vår ledningsgrupp. Vi hade som mål att strukturera upp vårt arbetsmiljöarbete och se...!

Allvarligt talat, vi åkte hem nöjda, ett mycket viktigt arbete som vi 'vävde' ihop tillsammans!
Nog var det fint där vi var, men...

...hoppas det dröjer innan det snöar här vid kusten!!
I afton fick mamma äta fredagmiddag på Maxi och vi handlade hem lite' gott som vi njuter vid brasan.
En intensiv vecka och så kommer det här!
Tack sys!
I natt får jag sova hemma bland mina nya fina Stensötor...


...och får duscha i vår egen dusch- där det finns varmvatten, det fanns inte i den här mojängen (kollega Å tror att problemet var kranförarens)
Fånga nu även morgondagen!
Jag tror att E tänkt färdigt nu, det ska säkert byggas i morgon.
Själv ska jag få åka med en av mina svägerskor dit där den sjunde samiska årstiden Tjakttja startar idag!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar