onsdag 22 oktober 2014

Heja vanliga Posten!

Tänk att efter en lååång arbetsdag få komma hem på kvällen och hitta nå't trevligt i brevlådan, heja vanliga Posten!
Vi fick en så fin dopinbjudan, den dagen ser vi fram mot!
Jag fick en receptbok från Frankrike. Tolv kockar bidrar med recept för att stödja bröstcancerforskningen. 
Lille H och hans föräldrar blev jätteglada för den fina hemstickade koftan som kom från 'gammelfaster'!

Gnolar osökt på den fina texten på den gamla låten 'Tack för en underbar vanlig dag' med Agneta Fältskog. Några av er är ju lika gamla som jag och minns säkert "...jag blev också glad för lappen från vår nya närbutik, där du gav mig tips om extrapris på kaffe..."
Hm, borde kanske låta E börja få ta emot reklam i brevlådan igen...han blir ju glad av det.
Hm, kommer nog att skriva och skicka ett kort i morgon så att nå'n får nå't trevligt med posten.
Hoppas att du snart också får hitta nå't i brevlådan som du blir glad för. Tack Axel Oxenstierna och Heja vanliga Posten!

Förresten, i går fick vi en inbjudan och idag fick vi en till...med e-post...jag blir ju också glad för trevlig post i inkorgen!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar