tisdag 23 december 2014

Da'n före da'n

Frukostnjutning med croissants och fina boken 'Lördagkväll' vi fick av LoK i går. Vi har ätit mycket gott med inspiration från 'Fredagkväll' och 'Sommarkväll' och nu blir det mer.
Boken var t o m signerad av Håkan Larsson himself.
När E hjälpte AJ med snöskottning i dag kom en Norranjournalist och fotograf. De ville nog visa alla Skellefte'bor vad en 'snökanon' kan åstadkomma på några timmar när havet ligger öppet, E:s insats är nu dokumenterad.
Så här ser da'n före da'n ut hos syster.
Jag har satt upp alla julkort vi fått.

Några har kommit långt ifrån.



Nära eller långt bort, jag tänker på er alla!
Kvällen före da'n blir nog stillsam...vår 'TV-mottagning' havererade alle's nyss. Jag blir ju aldrig orolig när nå´t går sönder = 'E fixar det', men han hävdar att han inte kan laga den. Hm, jag hoppas att han som vanligt inte ger upp.
Ring mig annars om jag vinner!
Ett tips, lyssna på 'Julevangeliet' på Norsjömål!
Go' jul på er!

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar