lördag 20 december 2014

Just nu

Just nu...
...för typ 2 minuter se'n, kom vi hem från ärenden och fika med mor och moster.

 Just nu...
...lyssnar jag på min egen julmusik, gillar!

Just nu...
...har vi snö. I går efter jobbet tvättade An bilen ute (+1 och snöfritt), i morse såg det ut så här,
...plogbilen kom för första gången (20 december)
...E skottade för första gången (20 december)
...och efter i morgon vänder det!!

Just nu...
...tänker jag på vårt glöggmingel i går med nyårsgänget, vi tyckte att vi behövde en träningskväll innan det smäller, trevligt!
(Jag var först inte riktigt nöjd med min Jansson och 'hotade' med att de måste följa mig till Rivieran och smaka min svenskfranska vinnarvariant, men tyvärr blev den här också bra, så det blev ingen resa för att smaka...)

Just nu...
...är vi glada för nyckel nummer två som kom i går, nu är det färre dagar kvar än sist vi längtade till shortsen.

Just nu...
...är vi också glada för genvägen söderut. Ni minns väl hur lång tid det tog för oss genom Sundsvall i september, nu verkar bilen sugen på en tur igen.

Just nu...
...tänker vi på våra proffsiga, fina medarbetare. Tack och njut ev en välförtjänt längre paus mellan arbete och arbete!


Just nu...
...tänker jag också på hur man kan förgylla sin vardag, blir glad när jag ser städvagnen på skolan.

Just nu...
...skulle jag vilja smaka, min systers nygräddade kaka!

Just nu...
...har lille H sitt livs första kusinträff.

Just nu...
Ja, vad gör du...just nu?















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar