söndag 13 april 2014

Slutet och början

Slutet på en bra helg...

Jo då, vi åkte på bilutflykt till café Ångloket i Kusfors på pannkaksbuffe´ igår.



En höjdare på en biltur dit är att åka genom Petiknäs, så fint det är där! Ett tips innan du åker dit, vänta tills gräset är grönt och älven är blå.


Hembjudna i går kväll, mycket trevligt!
Vad slår en hembakad sockerkaka till kaffet?

Början på en ny bra arbetsvecka...
E förbereder

Jag hjälper honom provduka
(Jo då, det är faktiskt jobb han förbereder)

Jag klurar och funderar på hur jag ska få till två bra viktiga träffar, men mina tankar går inte att ta kort på och visa...synd...det hade varit intressant att se dem...
(lånade bilden från Google bilder)

Vi lyssnar på min senaste playlist, två bra tips!
Vem om inte vi med Mikael Wiehe
Counting Miracles med Malena Ernman och Jerry Williams

Tänk att ha en bra helg att tänka på!
Tänk att ha en arbetsvecka att förbereda!






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar