fredag 13 juli 2018

Livet pågår

Jag vet att jag skrivit om det förr på bloggen, men det blir liksom så påtagligt ibland och kanske speciellt här, att livet pågår överallt och hela tiden.
I går ordnade jag tilltugg till en begravning...
...i lördags förberedde jag för dop och på måndag blir det en vigsel.

Många välkommen och farväl blir det också, ett efterlängtat välkommen blev det i går kväll.

I morse bjöd Jessica och Mikaela på Chouquettes till kaffet, de är också glada att han är här igen.

E och jag gjorde en utflykt i dag och åt lunch i La Colle-sur-Loup. God salade niçoise i filodegsskål.

När vi kom tillbaka blev han firad i förskott!

I afton provade E med sol på kroppen igen efter två veckor med antibiotika i kroppen.
Jag passade på att planera inför helgen under tiden, nytta och nöje.

Titta Ingrid, så bra cyklarna trivdes tillsammans medan vi åt middag, tack för lånet!


Jazz på Place igen, vi gick upp och lyssnade en stund, massor med folk i kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar