onsdag 25 juli 2018

Sista i

Bloggen heter ju 'Burstrand i, efter och före Frankrike'. Det här blir sista inlägget i, nu blir det efter och  före framöver.

När jag städat ur vårt rum gick jag en sista sväng ner till sta'n för un petit déjenuer. Mycket gott - kaffe, en petit pan bagnat och en petit pain au chocolat. 

Jag gick en sväng på marknaden också, men lyckades undvika att öka vikten, på bagaget hem alltså.
Ökat vikten på mig själv har jag lyckats alldeles utomordentligt med under dessa fem veckor.

Tack för skjutsen, Lotta...
...resan upp mot Sverige var så fin - alla dessa stränder, byar och berg man ser i klart väder om man har fönsterplats, men även molnen som dök upp i bland var som konstverk.

Roligt att komma hem, E hade fixat middag, jag har druckit vårt goda kaffemaskinskaffe och snart kryper jag ner i vår fina säng, men det här mottagandet på väg hem från flyget blev jag inte glad över, det verkar ju som att vi bor vid världens ände...och det gör vi kanske, även om den här nog kommit lite' vilse.

Hej då alla där från oss här, à bientôt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar