torsdag 13 juni 2013

Den blomstertid nu kommer

Ja, den har ju redan kommit- både här och där, men i morgon sjunger alla "mina" skolbarn och medarbetare in sommaren. Jag önskar verkligen er alla en riktigt skön och lång sommar och ledighet!!
Själv har jag köpt en solhatt, en strandstol och en kylväska, så jag är laddad för njutning- och vädret är på plats! Jag har också köpt ett block och typ 'blyertskolpennor' (vet inte ens vad de heter)
Otippat, va´? Nåja, vi har osett vad det blir av det, men jag har en plan.
Hör av dig när/om du har vägarna förbi- här är det typ 'halvbra'!! (vännen K myntade begreppet som blivit vårt uttryck för när det är som bäst) Jag har verkligen lärt känna många fina människor och lär mig nytt hela tiden, men vi skolfolk vet ju att livet är ett enda långt lärande. 
Jag längtar massor efter de mina, det är nära nu!! Här kommer några bilder från kvällspromenaden.
Jag jobbar söndag i veckan, så nu är jag ledig fredag och lördag, få se om ni får höra av mig...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar