lördag 15 juni 2013

Ledig lördag

En skön dag!
Jag cyklade till stranden på fm och mitt strandkit fungerade bra, det gick att cykla med stolen. Jag gillar att sitta där och se planen lyfta och landa. Idag såg jag flera husbilar också och för min del får det gärna komma ännu fler, så´na som jag känner igen och har sovit i. Jag har flera 'attgöratillsammanssaker', en åt jag sallad på till lunch och B- det kan bli härligt många kolhydrater. 
På em gick jag en stund i affärer och KW- då tänkte jag på dig. Jag har nämligen börjat gilla klänningar mer än jag gjort, du vet ju hur det känns.
Jag kommer på mig med att prata för mig själv ibland, bör det analyseras, tro? Jag kan trösta er oroliga med att det oftast händer när det är som bäst!
Jag har också tänkt på Quattro (ni får en fin bild av honom), Engla, Tilda och Mixa- de skulle verkligen trivas här. Hundarna är med överallt- i kyrkan, på restaurang, på affärer och på stranden. Shaggy vet ju redan att det är så, han längtar säkert till sin semester!
I kväll åt jag en liten förrätt på terassen till ett fint guesthouse i gamla byn och se´n gick jag upp till torget vid slottet och åt en köttbit. Det känns så lyxigt att äta ute, men mina hemmamåltider tar jag helst inte kort av och det blir nog bättre ordning på dem när E kommer. Denna middag hade jag nog inte snott ihop till det priset med samvaron, miljön, utsikten...och kl 22 uppträdde barnen.
Du har kanske tröttnat på mina vyer, men det  har inte jag, så nu får du några bilder från dagen och från kvällens promenad. Åh, hoppsan, det kom visst med 'a glimpse of me', det brukar det inte göra och ser ni nummer 57? Inte bara ett bra årtal, säkert en fin adress också.
































2 kommentarer:

  1. Dina vyer är fantastiska, fortsätt dela! Shaggy hälsar att Q gärna får följa med. Tror att även husbilen längtar till Provence:-)

    SvaraRadera
  2. Inte blir man trött på vackra vyer.
    Fortsätt att ha det bra!!
    Kram H o P

    SvaraRadera