söndag 16 juni 2013

En fin plats...

...att hämta andan på. Det blev varmt att cykla i kväll, fortfarande 23 gr nu kl 22. 
I går morse blev jag så överraskad och glad när K och deras grabbar på besök facetimade mig, jag höll just på att förbereda en bulldeg. 
På kvällen var jag hembjuden, en skön kväll med god mat på fin terass. 
I dag har det varit svensk skolavslutning här med ca 80 gäster på tårta, bullar och saft- kul att få vara med och lyssna till barnens sånger och dikter, en fin stund!
Förresten, det är även 'Fete des Pères' idag i Frankrike- så´n tur för dig E att den firas på hösten hemma. Jag fick bilder på E:s egengjorda middag bara till honom, inte är det undra på att jag längtar efter karl´n- mums!
Det är fler jag längtar efter...och snart!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar