måndag 1 juli 2013

Arbetsdag mest utomhus

I går bestämde jag och E att vi skulle ägna oss åt utearbete idag- sopning, spolning, skurning, rensning, plantering - så bra det kändes och så fint det blev, tycker vi. Lunchen blev en typisk 'förstasemesterdagslunch' hemma i Skatan. Medan jag bakade bullar på em åkte E och mötte O, ett till efterlängtat besök!
Semester har även Q, som lånat min plats i båten, se så han njuter! Några bilder från idag i mina föräldrars stuga, där jag/vi tillbringat så många fina dagar genom åren, AJ är där nu. 
Som vi säger - "Det är inte så dumt där heller" (betyder att det är helt fantastiskt fint)









1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad roligt att du får så mycket besök :)
    Jag känner igen bilderna som är tagna vid Farmors stuga. Jag vill också fiska aborre.
    Hälsa alla.
    Kram Alma :)

    SvaraRadera