torsdag 18 juli 2013

Jo, det där med semester...

Erik har varit med BoL till Monaco idag och jag har putsat fönster, hur låter det...?
Helt OK, för han har semester och det har ju inte jag, eller förresten...hemma i Sverige har jag ju förresten semester just nu och här har jag ju inget riktigt jobb, ändå jobbar jag...och har semester...
Vad är då viktigt? Jo, att man har bra dagar på jobbet och att man har möjlighet att göra trevliga saker och vila när man inte jobbar. Precis som det ska va' och som jag har det!
L- jag vet att du varit duktig och fixat med bilbatteriet hemma i Sverige idag medan frun roar sig på Rivieran och dricker kaffe och bulle med mig på terassen.... Välkommen hit till helgen!
I kväll har jag 'lett en guidad tur' till Saint Jeannet och Saint-Paul-de Vence med E och BoL och nu kvällsfikar jag o E, inomhus! Det är ju för friden bara 21 grader ute nu...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar