onsdag 3 juli 2013

I dag var en ny dag...

...och den blev också bra. På fm, medan jag jobbade, såg E o O femte etappens start av Tour de France. Det är ju den hundrade tävlingen och tydligen var det ett stort ståhej och arrangemang med mycket folk, men självaste cyklisterna swischade förbi på bara några sekunder. E hann se följebilen till den enda svenske deltagaren i år, Kessiakoff- heja Sverige!

Gårdagens Nice Matin, inför dagens etapp




I afton låg vi en stund på stranden, varmt och skönt men disigt. E o O slumrade till en stund och jag låg och hörde ett Sommarprogram på radion. 
Plötsligt säger E - "Är du min färg?" (Flera av er kanske känner igen uttalandet, det är från en bok E läser) Det är nog en av de ovanligare frågor jag fått, men intressant, så där fick jag nå´t att fundera över...
Vi år middag på ett ställe vid stranden och, som jag skrivit tidigare, det är speciellt att se planen lyfta och landa. Snart landar fler... Välkomna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar