lördag 18 maj 2013

Oväntat

besök! Visste inte att jag skulle få sovgäster i huset, mycket trevligt! Jag hade handlat (chips förstås) och bäddat för en hemmakväll (Jag säger inget om vädret, jo förresten...jag brukar ju säga att vädret bara kan vara på en plats åt gången och jag vet var det är- inte här!) men fick husgästerna till middagssällskap och i kväll fick vi Table Royale på min lilla "favvorestaurang" och bjöds på husets egen Kir Royal med mures sauvages. Gott och trevligt! Vi avrundade med att gå på kvällsöppet museum, inte varje lördag kväll! E verkar ha fixat sig en god lördag middag hemma i stugan också. Jag skickar med en bild på ett mysigt Salon de Thé där jag satt en stund innan jag gick på affären i afton. 









1 kommentar:

  1. Hej, hej!! Vädret var inte där men här...sommar på två dar.
    Det är Norrland det!
    ...Så det blev givetvis grillat!!
    Kram H o P

    SvaraRadera