tisdag 14 maj 2013

Vardagslyx

Alla som känner mig vet att jag brukar säga att en bra vanlig tisdag är en bra dag! Det jag menar är att man måste inte spara allt roligt till längre fram- helgen, semestern...nej, uppskatta och ta till vara en hyfsat bra vardag t ex en tisdag. Man behöver ju inte lyxa som jag gjorde, men hela kalaset kostade alltså ca 75 kr. Efter att ha "sjåat" inomhus hela dagen, så ville jag ut en sväng i kväll. Jag åkte till shoppingcentrat och hade bara tänkt strosa en stund, men hamnade här- så gott!!
Det kommer väl säkert fler vardagar att göra nå´t bra av...
(Jag köpte inget annat, om ni undrar...)



1 kommentar:

  1. Så sant ,att en tisdag kan vara helt underbar! Träffade Hanna efter jobbet vi strosade ett tag,åt på O`Learys o sen bio till efterrätt en vanlig tisdag! Mysigt ! Det är klart att din mat ser en aning godare ut än den vi åt.Fortsätt att sätta färg på vardagarna, så ska jag också träna på det.Kram på dej /BB

    SvaraRadera