måndag 27 maj 2013

"Den som har en bok...

...och en trädgård saknar inget". Så heter det och jag har allt det, men att inte längre ha tillgång till internet innebär att jag ändå saknar nå´t. Nu har jag lånat en plats där det finns, gör lite´ "ärenden" och passar på att skriva några rader.
På fredag kväll gjorde jag en liten utflykt och ni som varit dit med eller utan mig känner igen er, det var skönt att strosa omkring innan alla turister kommer. I lördags fick jag en heldag med M och var både på marknad, åt lunch "hemmahos" (så fint!), besök hos G och en "after Grandprix" i Nice. I går blev en första stranddag- så kan man också ha det på Mors dag...och grabbarna har både skickat fint kort och hört av sig. Denna helg har jag flera ggr tänkt på Robban Brobergs låttext "När verkligheten blir sagolik" och jag vet att E också haft en trevlig helg med syskon, OLJA och fina vänner! Nu kommer en hel del bilder om det jag skrivit...















1 kommentar:

  1. Annika,
    Läser och förstår att du har det riktigt bra.
    Ditt sätt att fånga tillfällen och att njuta av det som är, som det är, smittar av sej :-)
    Tack för de väckta tankarna och för för inspirationen du ger!
    Här hemma i Skellefteå har sommaren, solen och värmen kommit, förhoppningsvis för att stanna.
    Ha det gott! Kram irene

    SvaraRadera