måndag 14 oktober 2013

Avrundning överlämning avslutning

Ja, allt handlar nu om att avrunda, överlämna, avsluta...
Erik åkte hem i dag, jag ombads att boka om och stanna ett par da´r för att överlämna till min eftr Ann-Mari.

I väntan på avslutningssamtal på chefens kontor- provade för första och enda gången att beställa kaffe och kanelbulle av volontärerna, det var ju alltid jag som fixade så´nt...förr...

Hösten nalkas...här talar man om sköna 'höstdagar' i okt-nov-dec. 
På väg till flyget med E, kaffefrukost vid stranden.




Vi 'läste' dagens Nice Matin, två sidor handlade om invigningen i går.


Nu är det här min utsikt två nätter, jag sover i konferensrummet.

Middag med Linn och Ann-Mari i kväll (de två volontärerna framöver). Jag frågar inte om de vill bli utlagda, snart får de ju bestämma om allt - utan mig.

I dag fyllde tant Maine 99 år! Ja, må hon leva uti hundrade år!! 
Bilden är från hennes 98-årsdag då jag var där.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar