lördag 26 oktober 2013

Plötsligt händer det

...kanske nästa gång.

Vi har haft syskonmiddag i kväll- och jag var med igen, yes! Tyvärr har jag inte bilder på allt vi bjöd varandra på, men huga så gott!
Jag anade ett franskt tema och kände mig hemma, på alla sätt!
Vi bidrog med fransk löksoppa. På marknadsområdet Les Halles i Paris serverade man förr löksoppa, som blev en klassiker, om nätterna.

Om det fortfarande är tomt efter en pappa efter så många år, så måste det betyda att pappan fyllde en plats som bara var hans. Det var en lika fin oktoberdag för 11 år se´n.

Jag bjöd hem mig på kaffe efter jobbet och vi satt på balkongen!
Sämre kan man ha det!

Chefen där tog ett dopp i Medelhavet i morse, chefen här shoppar förhoppningsvis på Harrods, sämre kan de också ha det!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar