torsdag 3 oktober 2013

Tredje oktober

Min frukost den 3 oktober!

M och jag med den franska IKEA-katalogen.

Vi fixade en personalärtsoppelunch idag, det är inte alla da'r vi hinner träffas eller äta ihop...vi blev åtta, trevligt!

Se'n satte jag igång med mina förberedelser för 'vigseln' i em. Ni kommer väl ihåg att de som 'gifter sig' här egentligen redan är gifta, för så måste det vara. Alltså behövs inte vittnen på samma sätt, men dagens brudpar hade inga nära och kära med sig, så några minuter innan 'vigseln' inbjöd de oss alla i huset att vara med. Lisbeth T blev den som fick hålla brudbuketten, jag blev den som fick läsa 'Kärlekens lov' och så satt vi plötsligt där och snyftade för att det var så fint, trots att vi aldrig träffat de som gifte sig. Så kan det också va' när det är bra...




När vi hade plockat undan och kånkat ett supertungt skåp uppför trappen, så följdes jag, S och M upp till Fabrice och åt, vi fick sitta vid 'Table Royale'- gott och mysigt, tack!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar