torsdag 10 oktober 2013

Eriks tur

...med kul på hjul!
Han cyklade till Nice idag, säkert hur skönt som helst, I know!

Full huggning i Villan i dag- bullbak, barn och föräldrar, förberedelser för vernissage, uppackning av IKEA-påsar mm
Dessutom hade vi planerat att jag skulle sluta kl 15 så att E och jag skulle kunna hyra bilen och göra en utflykt- sagt och gjort- vi kom iväg om än lite´ senare, men fick en skön afton.


Vi åkte till Eze, för vilken gång i ordningen vet jag inte, men vi har aldrig betalat in oss på Jardin exotic och det gjorde vi nu, en härlig oktoberutflykt!









Ett till tips på försörjning...tyckte en av oss...

Hemma igen- E hjälpte Lotta att flytta några saker och att ratta bilen runt tvära trånga hörn- dagens äventyr!
I kväll åt vi på Village, vi hade bestämt oss för en till middag där...för sista gången...för den här gången... Supergott!

Saumon tartar

Artichauts et crevettes

Foie veau

Vi satt och fantiserade om vinterns matlagning och kalas.



 Lagom till kaffet kom Lotta och vi blev kvar en stund till.
(det är inte katten som är Lotta, ha ha)

Vi hoppas att Antons svärmor fick en fin födelsedag!

Fortsätt och sov gott alla, det gör även han i sängen bredvid och det skulle jag också gjort om inte mitt inlägg försvann så att jag fick göra ett nytt!


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar