lördag 19 oktober 2013

Han gör vad han kan...

...för att jag ska känna mig hemma hemma. Han har t o m ställt ut tvättmaskinen i garaget.
Några av er fattar...men tyvärr, det är inte det jag saknar! Tack och lov flyttar den in igen när tvättstugerenoveringen är klar.

Hälsa Ulf, Jonas och Christer att denna skulle hamnat överst på min julklappsönskelista om jag varit kvar i Villa Ingeborg.
Nu är jag ju här i Furunäs och kan sätta ett smycke överst på önskelistan i stället.

Lyx i badrummet!
Doft (obs, jag skrev inte lukt) av vervein och en mjuk duschslang. 
Fundera på vad som är lyx hemma hos dig...


I afton kom Quattro, vår sovgäst, och han njöt i oktobersolen.

Jättegod middag, räkcocktail och ryggbiff med potatiscocotte...


...och några sekunder innan första slutet var vi glada!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar