lördag 24 augusti 2013

Inget särskilt

Jag väntar på en kaka i ugnen och är samtidigt med på FaceTimekalas i Bergsbyn.
Den här dagen har jag jobbat i omgångar, först en strandstund som ni vet. Här kan man också välja att sola i/på solarium.

Se'n jobbade jag på gården en stund, eftersom det skulle komma lite' regn på eftermiddagen. Otacksamt för det blåste nog ner lika många löv och barr som jag tog upp, jag får nog räkna det mer som en stunds motion. I afton gick jag ner på torget, på lördagaftnar är det underhållning på Le kiosque en musique, riktigt trevligt! 

I kväll har jag alltså förberett för i morgon och lyssnat på de som kalasar. De pratar om allt möjligt, nyss var det om uppvärmning och bananflugor, men de har också pratat om ålder. Mitt tips- ta minst en dag årligen, gör som Medelålders plus- fast tänk tvärtom!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar