fredag 16 augusti 2013

Planer

Jag hade en plan för idag-
...skulle få åka med snälla arbetskamrat L till mysiga Valbonne, få gå där på fredagsmarknad medan hon jobbade och se'n åka med hem. Sagt och gjort...
Jag gick och myste och tänkte på Lindbergs som har sin lägenhet där. Jag lyfte blicken, gick en sväng till och där stod de mitt på torget, Lindbergs och Bäckmans- hemifrån sta'n!
Så otroligt roligt! Jag fick se fina lägenheten...

...och följa till Antibes där de bjöd mig på lunch!!

Jag vet ju att EL älskar mousse au chocolat och detta var en portion för älskare.

Efter en lång och trevlig lunch åkte de vidare för att 'plaga'...
...och för att äta moules i Mougins i kväll.

Jag gick mot bussen och 'hittade' dessa urfina örhängen- det stod Annika på dem och de blir ett minne från denna trevliga stund (tur att jag inte köper minnen från alla trevliga stunder...)

Jag hade en plan för i kväll-
...men fick ett samtal och blev bjuden hem till Madame BP tillsammans med Erl och hans fru L, så trevligt!
Ibland är det kul när planer ändras!

Ska ringa mamma och önska henne en bra helg, gå in och göra mig i ordning för kvällen...men se'n blir det två arbetsdagar i rad, jag har ju för friden uppgifter att sköta. 
(ska nog ändå försöka hinna med en lördagskaffe vid saluhallen och ett söndagsdopp i havet...)
Ha en skön fredag kväll!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar